3 Haziran 2011 Cuma

Pelin Karahan



Asıl Adı Vildan Pelin Karahan'dır. Pelin Karahan 06 Ekim 1984 tarihinde Ankara'da doğmuştur. Küçüklüğünde bir ara İzmir'in ödemiş ilçesinde yaşamış sonra yeniden Ankara'ya dönmüştür. İlkokulu Ankara Arı Koleji'nde okudu. Sokullu Mehmet Paşa Lisesinden mezun oldu. Daha sonra Eskişehir Anadolu Üniversitesi Turizm Otel İşletmeciliği'nden mezun olmuştur. Pelin, okul yıllarında çeşitli faaliyetlere büyük katılım gösterdi. Kendisi özellikle dans ve taklit yönünden fazlasıyla yeteneklidir. İstanbul'a çalışmak için geldiğinde ek iş olarak çalışmak için Erberk Ajans'a kaydoldu. Bu ajans aracılığıyla Çağan Irmak ile Demirdöküm reklam filmini çekti. Bu reklamların devamı da geldi. Coca Cola Light , Yedigün, Kit Kat,Komili Son olarak karşımıza Penti ve İpana reklamlarıyla ile çıktı. Kavak Yelleri'nde Aslı karakterini canlandırmaktadır. Oyunculuğa katılımı arkadaşlarının desteği ile olmuştur. Son olarak reklam çekimleriyle başladığı oyunculuğa Kavak Yelleri dizisiyle devam etmektedir.

VİKİPEDİA

Evet Pelin Karahan Erberk Ajans sayesinde oyuncu olmuştur ve Kavak Yelleri dizisinde oynuyordur.Hatta Erberk Ajans'ta onu görmüştüm.Yani sitesinde birçok resmi var.Bende Erberk Ajans'a kayıt olmuştum ama çekime gitmedik.Kıştı çok soğuktu ve uzaktı. -.- Yoksa kabul edilmiştim.Yani ben güzelim sonuçta. ;D



Her neyse.Kavak Yelleri'ni hiç izlmiyorum.İyice zıvanadan çıktı izlenmiyor.İnsanı bağlamıyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder