18 Haziran 2011 Cumartesi

KarneTavşanFenerbahçe

Merhaba.
Dün karneleri aldık.Teşekkür almışım .Karnem çok kötü değil.Bir tane daha 5 alsaymışım taktirmiş.Annemle abim benim karne ödülüm bir gün öncesinden yani perşembe günü vermişlerdi.Annem abim ve ben gezmeye gittik.Sonrasında abim telefonuma 10 TL yükledi.Bende hepsini harcadım.Neden mi? Bir oyun için :D 2 TL kaldı. 1 TL daha olsa gene harcarım amaaa .. Yok .Neyse Temmuz'da kitap alacakmış.Çok çalışırsam beni ödüllendirip yine yükler belki.Zaten seneye taktir alırsam daha fazlasını isticem.Boşuna azdıkça azıyosun demiyolar bana.Benim bi tavşanım var.Bayaa bi büyüdü.Annem vercez onu diyince çok üzüldüm.Bu sabah ağladım.Çok üstüme geliyolar bir de üzüyolar.Şaka yapmış.Hıh.Bu sabah tafişi öpüp kokladı.:D Bu sabah zilin bangır bangır çalmasıyla uyandım.Kapı odamın yanında.Hatta asansörde.Biri gelmiş.Annemle kouşmalarını duydum.Fenerbahçe kartıymış.Neymiş bu kart?Ne işe yarıyormuş? Maçlarda indirim falan yapılıyormuş.Falan filan.Dün Basketbol'da Fenerbahçe Şampiyoyon Oldu.

"Beko Basketbol Ligi Play Off Final Serisi altıncı maçında Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı Galatasaray Cafe Crown ile Abdi İpekçi Spor Salonu’nda karşılaştı. Seride rakibi karşısında 3-2 önde olan Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı, rakibini 91-88 yenerek seride durumu 4-2’ye getirdi ve şampiyonluk ipini üst üste ikinci kez göğüsledi."

Ölümüne FB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder