19 Ocak 2012 Perşembe

Merhaba.

Yeniden bloga bişeyler yazmak ne güzel.Paylaşımlara devam. :)
Ne zamandır düzgün birşey yazmıyordum.Yazacak birşey bulamıyordum.Gerçi hala bulamıyorum.Evet çünkü kafamı bilgisayardan kaldıramıyorum! 2. Dönem kendime bilgisayarı yasaklayacağım.. Eğer kafamı birazcık olsa şu bilgisayardan kaldırabilseydim harika şeyler yazabilirdim belki.Evet bu lanet olası şey (aslında çok seviyorum) benim kitap okuma,dergi okuma,farklı şeylerle ilgilenme yeteneğimi mahvetti! Yazın günde 1 kitap bitirirken şimdi hiç kitap okumuyorum.Aslında okumaya bi başlasam... 1-2 saat daha bakayım sonra kalkarım demiştim 5 saat önce.Ama yine yapamadım.Bundan sonra kendimi düzelteceğim ve bu bloguma da ilgi göstereceğim.Bu arada 19'ken 27takipçim olmuş herkese teşekkür ederim.Demek ki blogumda yararlı ve zevkli birşeyler buluyorsunuz ki takip ediyorsunuz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder