21 Mayıs 2011 Cumartesi

Bunlar En İyi !

Benim günlük hayatta en çok gezdiğim siteler,oyunlar ve en çok dinlediğim şarkıları paylaşmak istiyorum.Belki sizinde hoşunuza gider sizlerde bakarsınız.

En çok dinlediğim şarkılardan birisi Alexandra Stan-Mr.Saxo Beat
Çok güzel bir şarkı.Bendeilk bir arkadaşım sayesinde dinledim ve hala dinliyorum :)
Bir Diğeri ise Madonna'dan La İsla Bonita . Bu şarkıyı çok seviyorum.Bu şarkıyı da birkaç gün önce bir blogta görmüştüm.
Katty Perry,Lady Gaga vb. çok dinliyorum.Sizede tavsiye ederim.Yukarıdaki iki şarkı en sevdiklerimden. (:

Unutmadan!
Size bir yemek tarifi sitesi vermek istiyorum.Ben o siteden muhallebi yaptım.Yaşım 11 olmasına rağmen hiçkimseden yardım almadan internetten bir muhallebi yaptım . Çokta güzel oldu.Bu vereceğim sitede daha çok tarif var. SİTEYE GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Birde benim oynadığım bir oyun var adı Stardoll.Çok güzel bir oyun ama çocukça. Aslında çocukça dememe rağmen 20-25 yaşındaki kadınlar da oynuyor.Bu oyun gerçek parayla zaten.Yani isteyen gerçek parayla isteyen parasız oynayabiliyor.Gerçek parayla yani kontür ile süperstar olup kızına makyaj ve evine güzel eşya alıyosun.Ben çok sıkıldım o oyundan çünkü 3 senedir oynuyorum.Sizde bakın blki beğenirsiniz. ashdkjhf :D





Bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder